Dobra, solidna zegarkowa robota w Genewie

Jak co roku wszyscy zegarkowi fascynaci goszczą, a wielu, wielu zawodowców pracuje w chwili obecnej w szwajcarskiej Genewie. Od kilkunastu już lat, skupiająca znaczącą grupę prestiżowych marek firma Richemont, zaprasza swoich klientów właśnie do Genewy.

Oczywiście takie wydarzenie spowodowało aktywną obecność także innych indywidualnych, lub grup firm zegarkowych. Od momentu przyjęcia terminu styczniowego dla organizacji spotkania Międzynarodowego Salonu Elitarnego Zegarmistrzostwa (Salon International de la Haute Horlogerie – SIHH) tak zwyczaje, jak i możliwości gości nieznacznie ewoluują.

Już pierwsze dni roku znaczone się ciężka pracą zegarkowych zawodowców.
Dla branżowych stylistów i konstruktorów czas ten jest zwieńczeniem najważniejszego etapu długiej, czasami nawet kilkuletniej pracy. Opracowywane przez czas liczony w latach, wyróżniające się i sprawnie działające mechanizmy zegarków zwykle po raz pierwszy są prezentowane na takich zegarkowych spotkaniach i zawsze wzbudzają zainteresowanie zwiedzających.
Dla działów reklamy producentów, okres targowy jest półmetkiem pracy, a dla działów handlowych jest jej początkiem. Przygotowane na nie nowe modele zegarków, w części wyposażone w nowe mechanizmy (w istniejących na rynku modelach nie dokonuje się takich zmian) muszą trafić w gusta targowych gości, z których większość stanowią przedstawiciele sklepów. Pozytywny ferment tuż przed targami i takie same reakcje gości są największa radością stylistów i konstruktorów.
Na czas targów wszystkie detale dla odpowiedniego przyjęcia gości tak na terenie salonu wystawowego, jak i na wieczorne godziny po jego zamknięciu muszą być odpowiedni wcześnie przygotowane. Pozytywnego zaskoczenia swoich gości przygotowanymi atrakcjami, oczekują od działów promocji wszyscy zarządzający firmami menadżerowie. Na ten czas muszą być także gotowe wszystkie materiały promocyjne i reklamowe. Ich najwyższa jakość jest niezbędna, a profesjonalizm i wyjątkowość są najlepszą drogą dotarcia do konkretnych osób i znaczących mediów. Takie dopasowanie do rynków , odczucia dziennikarzy i klientów oraz odpowiednio wysoka ich jakość zaważy później o częstotliwości publikacji o wyrobach konkretnej marki. Czas po targach dla osób związanych z reklamą i promocją jest już o wiele spokojniejszy i bardziej uregulowany.
Dla działów handlowych targi są nowym początkiem wytężonej pracy, która musi zapewnić odpowiednie przychody firmy, niezbędne dla jej rozwoju i funkcjonowania przez cały rok.
Dla właścicieli sklepów i osób odpowiedzialnych za zaopatrzenie podległych im jednostek, czas targów jest obok wymiany informacji, momentem złożenia najważniejszych i zwykle największych, bo przewidywanych na okres całego roku zamówień.
Z tych powodów w zegarkowym światku w bieżącym tygodniu mówi się tylko o Genewie.
Obok wspomnianego Salonu Elitarnego Zegarmistrzostwa grupy Richemont, gdzie liczy się wiele marek znanych na naszym rynku marek (np. Cartier, IWC, Vacheron Constantin, Audemars Piquet ) odbywają się: WPHH (World Presentation of Haute Horlogerie) – gdzie obecnych jest 11 marek pod wodzą firmy Franck Muller, oraz GTE (Geneva Time Exhibition) – gdzie prezentuje się kilkadziesiąt mniejszych i mniej znanych producentów zegarków. Oczywiście równocześnie w przestronnych hallach wielu hoteli swe stoiska rozmieściły prestiżowe marki, które zapraszają wszystkich swoich klientów na marcowe targi do Bazylei (np. H.Moser&Cie).
Doskonałym przykładem doskonałego przygotowania do targów może być firma IWC, która na tegoroczne spotkania

godzinach są w naturalny sposób weryfikowane.

Probus Scafusia – Dobra, solidna robota zegarmistrzowska z Schaffhausen

Authors

Related posts

Top